marionuganda2014.reismee.nl

landelijke voorlichtingsdag vrijwilligerswerk in het buitenland te Utrecht

Vandaag aangesloten bij het Travel4Change team om vragen te beantwoorden over het doen van vrijwilligerswerk in het buitenland. Inspirerende middag, leuke gesprekken en een warme, betrokken voordracht gevolgd van Monica Sluiseman die vertelde over (haar project) de Bulingikinderen in Jinja. Leuk ook om jou te spreken Bernadette!


Zodra ik tijd heb vertel ik verder over mijn ervaringen en voeg ik nog wat foto's toe.


Door een "aanvaring" met een grote vogel met de ruit van de cockpit, werd m'n vlucht dinsdagavond geannuleerd, zodat ik pas donderdag 13 maart terug was in Nederland. Ik werd daar opgewacht door o.a. Jaap en Tjeerd. Ik kreeg van Jaap een fles Belgisch bier, een "Klokke Roelant", waar ik trots mee op de foto ben gegaan! Je krijgt niet elke dag het compliment dat je een Kloeke Roeland bent!

Kiss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel4Change